خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین 

شهدا، معلمان حقیقی جامعه در روز حادثه هستند 

شهدا، معلمان حقیقی جامعه در روز حادثه هستند 
سردار رفیعی آتانی گفت: معلمان حقیقی جامعه شهدا هستند که در روز حادثه جانشان و جوانی و آرزوهایشان را فدای ما کردند تا در فرهنگ جمهوری اسلامی و مردم ایران، واژه هفته دفاع مقدس شکل بگیرد.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۶۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

 

قزوین_به گزارش بسیج، سردار رستمعی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین، ظهر امروز در آیین نمادین زنگ مهر که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه فاطیمه هلال احمر برگزار شد، با تبریک تولد پیامبر مهربانی ها بعنوان مهربانترین پدر عالم بیان کرد: پیامبر مهربانی ها، هنر پدری خود را با بوسیدن دست دخترش به رخ عالم کشید و بشریت را و فهم نادرست آن روز شبه جزیره عربستان را از تفکرات پوچ دوران جاهلیت نجات داد و به «دختر» بها داد.

 

وی گفت: امروز نیز در سالروز میلاد مهربانترین پدر عالم در محضر دختران دانش آموز هستیم. امروز در بهاری ترین فصل تربیت انسان قرار داریم. پیامبر اعظم(ع) تمام عمر خود را برای تربیت بشریت گذاشت و لذا به همه کسانی که برای تربیت و تعلیم ما عمر خود را فدا کردند، این روز را تبریک می گوییم.

 

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: امروز را باید به معلمان حقیقی جامعه که در روز حادثه جانشان و جوانی و آرزوهایشان را فدای ما کردند تا در فرهنگ جمهوری اسلامی و مردم ایران، واژه هفته دفاع مقدس شکل بگیرد نیز تبریک بگوییم. ما به چهره زمخت جنگ هرگز نگاه نمی‌کنیم و اصلا معرف چهره دود و آتش و آهن جنگ نبوده و نیستیم و زیبایی تلاش رزمندگان برای رسیدن به جایگاه واقعی انسان را شهدا به ما آموختند.

 

وی افزود: همچنان که شهید چمران عزیز می گوید؛ همه انبیا، اولیا و امامان معصوم، معلمان و علما و پیشقراولان و هرکسی که برای تحقق دین خدا دغدغه دارد به میدان آمده است برای تحقق تربیت انسان، تا به خدا برسد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار